Halloweenkalenteri 15: In Sorte Diaboli

Tällä viikolla vietetään puolison kanssa syyslomaa. Ollaan ihan vaan kotona, ja minä koitan kuroa rästijuttuja opiskeluun liittyen. Tein alkusyksystä tarkat, viikottaiset suunnitelmat opintoihin liittyen, ja olen jäänyt työkiireiden takia näistä suunnitelmista jälkeen. Onneksi olen nopea kirjoittaja ja ajatus kulkee kirkaammin, kun voi edes yhden viikon ajan keskittyä vain opiskeluun eikä tehdä sitä väsyneenä töiden jälkeen. Olen saanut kaksi kurssia kuudesta tehtyä, mutta gradua vasta kymmenen sivua, vielä puuttuu 50 sivua...

Minireissun sain sentään järkättyä tähän lomaviikolle! Lähdetään siskon ja siskontyttöjen kanssa perjantaina yöjunalla Helsinkiin ja lauantaina mennään katsomaan Oopperan kummitus! En malta odottaa, se on ehdottomasti suosikkimusikaalini ja vaikka olen nähnyt sen jo kerran, odotan innolla tätä toistakin kertaa. Se on aivan uskomaton kokemus livenä. <3 Teen varmaan reissusta postauksen halloweenkalenterin jälkeen.


Tähän Dimmujen huppariin en kehtaa pukeutua töitä varten (takana lukee Religion sickens me :'D), mutta vapaa-aikaan se sopii hyvin. Ostin tämän hupparin käytettynä tutultani viime keväänä. Olen teinistä asti kuunnellut Dimmu Borgiria ja viime kesäinen Tuskan keikka oli niin huikea kokemus. Olisin laittanut tämän hupparin keikalle päälle, jos ei olisi ollut niin hullun kuuma silloin. Tähän asuun yhdistin ikivanhan Queen of Darkness-hameeni ja Killstarin pipon. Meinasin ensin laittaa mustat sukkahousut, mutta halusin vähän piristää tummaa asua raidallisilla sukkahousuilla. Kengät ostin viime talvena Tokmannin alennuksesta. 

Täällä Rovaniemellä alkaa olla jo aika kylmät kelit, joten viimeisiä hetkiä viedään, jolloin voi käyttää näin ohuita sukkahousuja. Viime viikolla lenkkeilin jo toppavaatteilla, oli niin kylmä tuuli ja luntakin satoi yhtenä päivänä. Winter is coming.




Kommentit