Halloweenkalenteri osa 4: halloweenaiheiset kynnet

Olen käynyt laittamassa geelikynnet kolmen tai neljän viikon välein nyt jo vuoden ajan. Siitä on tullut ihana joka kuukausittainen hemmottelurutiini. <3 Keväällä ja kesällä olen käynyt kolmen viikon välein, koska kynteni kasvavat nopeasti. Talvella kasvu hidastuu, ja silloin on riittänyt neljän viikon huoltoväli. Koska soitan pianoa, en voi ottaa mitään superpitkiä kynsiä ja se myös vaikuttaa vähän koristeluun, sillä on vähemmän pinta-alaa käytettävänä. :D Jännä, miten niinkin pieni asia kuin nätit kynnet vaikuttaa omaan fiilikseen! Varsinkin aina kynsihuollon jälkeen fiilisten monta päivää uusia kynsiä. Ja on superkiva, että kynsiä ei tarvitse olla koko ajan lakkaamassa, vaan ne pysyvät hyvänä monta viikkoa. Ainakin mulla peruslakka pysyy paikallaan päivän tai pari, jonka jälkeen lähtee lohkeilemaan. Nämä eivät lohkeile, mutta välillä jokunen kynsi irtoaa, jos ei ole varovainen. Tämän takia ostin elämäni ensimmäisen kenkälusikankin, ja nyt mietin, että miksi en ole koskaan aiemmin omistanut tai käyttänyt kenkälusikkaa, niin kätevä!

Kävin eilen kynsihuollossa ja halusin halloweeniin sopivat kynnet. Minulla oli pari ideaa Pinterestistä valittuna, mutta lopulta päädyttiin vähän eri tyyliin. Alun perin ajattelin oransseja kynsiä, joissa on mustalla tehdyt hämähäkin seitit tai violetteja glitterkynsiä jollain halloweenefektillä, esim lepakoilla tai seitillä. Loppujen lopuksi halusin sitten kuitenkin oranssia ja raidalliset kynnet ja tässä on lopputulos. Yleensä oranssi ei ole mulle mieluinen väri ollenkaan, mutta syksyllä se on jees ja oranssimusta-kombosta tulee mulle aina halloween mieleen! Näistä kynsistä tuli tosi kivat ja oranssi piristää mukavasti synkkää ja pimeää lokakuuta. <3 Seuraava kynsihuoltoaika on pari päivää ennen meidän halloweenkemuja, joten ehdin ottaa sitten asuun sopivat kynnet!

P.S. Arvaako tai tietääkö joku muuten mikä kirja mulla on tässä kuvausrekvisiittana? :D 




Kommentit