Pääkallokiitäjämekko

Löysin tämän ihanan Alchemy Englandin mekon Iisalmesta alennuksesta! Aluksi mietin, onko mekon väri minulle sopiva, tuntui hassulta kokeilla noin vaaleaa mekkoa. Mutta tykkään printistä tosi paljon (olen haaveillut pääkallokiitäjätatuointiakin) ja väri on mukavaa vaihtelua ainaisille mustille mekoille. Mekolle jäi hintaa vain 15 euroa ja ainoana jäljellä ollut koko istui täydellisesti. Yritin googlata, mikä tuo mekon nimi on ja luultavasti malli on Lavana After Death. Selän lapussa lukee Alchemy England by Spin Doctor. Vissiin joku yhteistyövaate Spin Doctorin kanssa? Omistan ennestään muutaman Alchemyn vaatteen, ja ne kaikki ovat olleet tosi laadukkaita. Tilasin vasta veronpalautusten kunniaksi pari Killstarin tunikaa, ja yllätyin miten laadukkaita nekin ovat! Tykkään tosi paljon Killstarin printeistä, jännä etten aiemmin ole koskaan tilannut heidän vaatteitaan. Pitää esitellä tunikat täällä jossain vaiheessa. Selasin muuten Alchemyn sivuja tätä mekon nimeä etsiessäni, ja törmäsin siellä aivan älyttömän ihaniin teeastioihin! Kattokaa nyt näitä. <3 Haluaisin tuon Witches Brew-kannu&mukiyhdistelmän!



Tämä asukokonaisuus on ehtinyt olla mulla jo muutaman kerran päällä. Nämä kuvat on otettu Iisalmessa mekon ostettuani. Sama asu oli minulla päällä viime viikon perjantaina, kun istuttiin kavereiden kanssa puistossa iltaa viettämässä viinipullon kera. Mekko on venyvää materiaalia, joten tosi mukava päällä ja kangas viileän tuntuista ihoa vasten. Tämän mekon kanssa sopisi hyvin myös mustat creepers-kenkäni. Nyt olen vaan koko kesän tepastellut näillä samoilla tennareilla, ehkäpä jossain vaiheessa pitää vaihtaa niihin creeperseihin.

Sama asu oli minulla päällä myös eilen perjantaina. Minulla oli ensimmäistä kertaa aamuvuoro ikuisuuksiin ja iltapäivällä menin töistä suoraan keskustaan syömään thai-ruokaa ja yksille. Minun oli tarkoitus julkaista tämä postaus eilen kotiin päästyäni, mutta rupesin katsomaan sängyllä Viaplaytä, nukahdin kasilta ja heräsin tänä aamuna kasilta. :D Vissiin ollut vähän univelkaa.. Jännä, sillä yleensä en ikinä kykene nukkumaan pitkiä yöunia, ei vaan nukuta. Nyt oli joku poikkeustilanne. Tulee vähän vanha olo, kun menee perjantai-ilta nukkuessa. :D



Ensi viikon olen iltavuorossa taas kerran. Tänään minulla on myös iltavuoro ja sunnuntaina aamuvuoro, ihana combo. Saa nähdä, miten sen jälkeen nukuttaa. :D Mälsä tehdä koko ajan iltavuoroa, mutta toisaalta onpahan bussit tyhjät kun tulen kotiin yöllä. Nythän tulivat suositukset maskin käyttämisestä julkisessa liikenteessä ja hankin pari pakettia kertakäyttöisiä maskeja. Oli kyllä kalliita! Samalla hinnalla sain tilattua 10 kappaleen paketin kankaisia maskeja. Tuskin käytän maskia yöbussissa, sillä siellä ei ole yleensä minun lisäkseni kuin pari ihmistä, mutta päiväsaikaan bussit yleensä ovat aika ruuhkaisia, silloin pitää ottaa maski käyttöön. Toivottavasti kangasmaskit olisivat mukavammat päällä, nuo kertakäyttöiset ovat jotenkin ahdistavat, varsinkin jos on kuuma ja muutenkin hengittäminen tuntuu tukalalta. Toistaiseksi en ole kauheasti maskeja ihmisillä busseissa nähnyt, toivottavasti kaikki ottavat nämä suositukset vakavasti ja käyttävät maskeja tilanteissa, missä niitä on suositeltu käyttämään!

Minäpä lähden tästä ruuanlaittoon ja ehkä ehdin joogatakin vielä ennen töitten alkua. Tilasin pitkän pohdinnan jälkeen kehutun Mandukan joogamaton ja pari joogablokkia. Matto on ihanan tumman violetti ja olen tyytyväinen ostoon, matto on valmistettu kierrätysmateriaaleista ja matolla on elinikäinen takuu. Heti mukavampaa joogata hyvällä matolla! <3



Kommentit

  1. Ihana mekko ♥
    Mä oon kans kuolannu niitä Alchemyn mukeja. Se "Freaks like me drink tea" olis ihan täydellinen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! <3 Joo se kans olis ihana, mä en ees tienny että Alchemyllä on teeastioita. Pitää laittaa joululahjatoivelistaan.

      Poista
  2. Kaunis mekko, sopii sinulle todella hyvin ^_^

    VastaaPoista

Lähetä kommentti