Joululahjatoiveet 2021

Uskomatonta, että ensi viikolla on jo joulukuu. Vuoden viimeinen kuukausi käynnistyy. Olen tässä viime aikoina pohtinut joululahjatoiveitani ja suunnittelut ja hankkinut läheisilleni joululahjoja. Yritin miettiä sellaisia lahjatoiveita, joille minulla oikeasti on tarvetta. En malta odottaa, että pääsisi joululoman viettoon ja fiilistelemään kunnolla joulua! Minusta parhaat joulufiilikset saan lapsuudenkodistani, sillä se on vanha iso talo maalla ja äiti sisustaa sen aina joulukuuksi tosi jouluisaksi. <3 Kävin viime viikolla hakemassa joulufiilistä myös Joulupukin pajakylästä, se on ihana paikka varsinkin talviaikaan. Jos tämä kiinnostaa, löydät tekemäni videon reissusta täältä.
 
Onko sinulla jotain lahjatoiveita tälle vuodelle? :)


 

- KillStarin Cthulhu-päiväpeitto: Muuttaessani Rovaniemelle sain uuden sängyn käytettynä ja tämä sänky on sen verran iso, että vanha päiväpeittoni ei peitä sänkyä kokonaan. Tarvitsisin siis isomman peiton.

- Hobstarin juomalasit: Ennen muuttoa lahjoitin melkein kaikki juomalasini pois, sillä ne olivat eri paria eivätkä minulle niin mieluisia. Olen pitkään ihastellut noita Hobstarin juomalaseja, ne ovat ihanan koristeellisia. Eniten pidän tuosta kuvan harmaasta ja myös laventelin värisestä. 

- Desigualin treenikassi: Minulla ei ole ollut kunnon treenikassia koko syksynä. Treenivaatteiden ja -tarvikkeiden tunkeminen liian pieneen kassiin ei ole kiva. Iso kassi toimisi kätevästi myös viikonloppulaukkuna. Ihastuin tähän kassiin, sillä tykkään kaikesta astrologia- ja tähtiteemaisesta.

- Eurokankaan lahjakortti: Olen pitkään haaveillut uudesta talvitakista, mutta mitään täydellistä ei ole tullut useaan vuoteen vastaan. Haluaisin siis ommella itselleni takin, sillä siten saisin siitä juuri itselleni istuvan ja omaan tyyliin sopivan.

Näiden lisäksi toivon Elina Innasen Chocochilin arkiruokaa-kirjan. Se on minulla koko ajan kirjastosta lainassa, joten kiva olisi saada omaksi. Huippu kirja ja auttaa paljon viikon ruokien miettimisessä! Toki myös Adlibriksen lahjakortti olisi kiva, sillä haluaisin ostaa Taru Sormusten Herrasta trilogian englanniksi omaan kirjahyllyyn. <3 Myös erilaiset teet ja varsinkin irtoteet ovat aina tervetulleita, sillä juon teetä paljon.

Kommentit

  1. Ihania lahjatoiveita olet miettinyt ^_^ tuo treenikassi näyttää kivalta.
    Mulla on aina vaikeus keksiä mitään mitä haluaisin, mummunikin aina kysyy et mitä mä haluan synttäri tai joululahjaksi mutta en osaa koskaan vastata, sanon aina et en tarvi mitään, jos jotain välttämättä haluaa antaa olisi se villasukat tai valkosuklaata 😁 olisihan se joskus ihanaa saada Rammsteinin bändipaita jota itse en ole raaskinu ostaa tai joku just kirjakaupan/emp:n lahjakortti millä voisi itse ostaa itselleni jotain olisi kivoja, mutta enhän mä näitä koskaan osaa/raaski kellekkään sanoa 😅

    Nyt oon viime vuosina koittanu lasten takia vähän panostaa jouluun ja huomaan että se piristää paljon itseänikin. Mutta mulla on tuo kuvailemasi joulufiilis vahvimmillaan omassa mummolassa mihin aina vuosittain on ollut tapana kerääntyä ja viettää aikaa keskenämme. Ihania jouluperinteitä, joista toivon voivani pitää kiinni mahdollisimman pitkään. Haluan opettaa myös omille lapsille sen läheisten tärkeyden ja yhdessä olon tärkeyden ja toivon että voin joskus tulevaisuudessa olla itse järjestämässä näitä perheen yhteisiä jouluhetkiä joissa lapset ja lapsenlapset kokoontuvat yhteen <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pahoittelut myöhäisestä vastauksesta, jostain syystä blogger ei ollu antanut ilmoitusta sun kommentista! :/

      Mulla on aina se periaate, että mitä vaan voi toivoo, koska ne on "vaan" toiveita, ei niitä tartte toteuttaa. :D Jos joku kysyy toiveita, niin vastaan sitten rehellisesti. :D

      Mä en ite omassa asunnossa jaksa panostaa jouluun, koska joulujutut ei sovi mun sisustukseen ja kuitenkin joulut vietän aina perheen kanssa, niin tuntuu turhalta hommata koristeita. Fiilistelen sitten kunnolla lapsuudenkodissa! Juu tuo läheisten tärkeys on kyllä niin tärkeää, monesti se joillakin unohtuu joulun hektisyyden ja materiaalisuuden alle.

      Poista
  2. En ollut aiemmin nähnyt tuota Desigualin kassia, se on tosi nätti! 😍 Toivottavasti saat sellaisen jouluna! 😄

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aivan ihana! Kaikki missä on vähänkään tähtiä tms niin heti tekis mieli hankkia itelle. :D

      Poista

Lähetä kommentti