Road trip part 1

En olekaan täällä blogin puolella vielä kertoillut meidän parin viikon takaisesta reissusta! Elikkäs 26.7. tiistaina lähdettiin reissuun. Ajettiin ensin Raumalle, kierreltiin vanhaa kaupunkia ja löysin itselleni jostain vaateliikkeestä vaaleanpunaisen (!) hupparin, jota ajattelin käyttää lähinnä kotioloissa ja ehkä lenkillä. Olimme Raumalla jokunen tunti, jonka jälkeen jatkettiin matkaa Eurajoelle, missä poikakaverin kanssa tavattiin ensimmäisen kerran ja käytiin vuoden samaa koulua. <3 Eurajoella juotiin kahvit ja käväistiin koulun pihassa muistelemassa, jonka jälkeen jatkettiin matkaa.
  Muutama tunti vierähti ja illalla saavuttin Vaasaan, jossa sitten oltiin yötä hotellissa. Hotelli sijaitsi keskustan lähellä, joten vuokrattiin polkupyörät ja ajettiin keskustaan syömään. Mentiin Pancho Villaan, joka on yksi poikakaverin lemppareista. Mun annos oli niin valtava, että teki mieli kieriä ravintolasta pois. :D Syönnin jälkeen pyörittiin keskustassa ja ihasteliin rakennuksia ja lopulta mentiin rantaan istuskelemaan ja juttelemaan.

Vaasa

English translation:

I haven't yet told you about our recent roadtrip, here it comes! First two days we drove up to north along the coast. We visited some pretty towns along the way, first there was Rauma, which has a pretty old town center. Then we visited Eurajoki, there me and my boyfriend met the first time. <3 After that we drove to Vaasa, there we spent the night in a hotel.