What the future brings..


Huhhuh, olipas kiireinen viikko! Vanhimmalla hoidokkilapsosellani loppui koulu ja viime viikon hän oli kotona kanssani, minulla ei siis ollut paljoakaan vapaa-aikaa.. Perjantain sain onneksi vapaaksi ja suuntasin kaverini kanssa Venetsian hiekkarannalle, missä onnistuin ihan kunnolla polttamaan selkäni kun nukuin paahtavan auringon alla. Olisi pitänyt levittää aurinkorasvaa varmaan joka tunnin välein. :P
  Lauantaina hyppäsin aamuvarhain junaan ja suuntasin Firenzeen, missä olin sunnuntai-iltaan asti. Firenzellä on aina oma paikkansa sydämessäni, kävin siellä siskoni kanssa vuosia sitten ja silloin rakastuin tähän maahan ja päätin, että jonain päivänä asun täällä. Ja niinhän minä nyt asunkin. :)




Mutta en valitettavasti enää kauaa, sillä 28.6 tämä tyttö pakkaa tavaransa ja lentää takaisin Suomeen! Olen viettänyt täällä ihanat 11 kuukautta, ja nyt on aika palata kotiin. Mutta eihän sitä tiedä, jos tänne vielä palaan, se ei todellakaan ole pois suljettu vaihtoehto. ;) Katsotaan nyt, mitä uutisia yliopisto minulle tarjoaa, sen jälkeen on helpompi tehdä tällainen isompi päätös. Olen saanut monia työtarjouksia au pairia etsiviltä perheiltä, täytyy kyllä myöntää, että au pair-pesti Venetsiassa houkuttelee todella paljon!! :D





En hirveästi ole shoppailut viime aikoina, olen yrittänyt säästää rahat matkusteluun, mutta jonkin aikaa sitten näin Disney-kaupassa Frankenweenie-mukin alennuksessa, joten pakko se oli kopata mukaan! Ja Kikossa oli kynsilakat tarjouksessa, rakastuin tuohon mustaan sävyyn, se on ihanan säihkyvä. :) Ostin myös tuollaisen turkoosin lakan, mitä ihmettelen kyllä vieläkin, en todellakaan ole mikään turkoosin ystävä, vaikka se kaunis väri onkin. Mutta kynsissä tuo näyttää niin ihanalta ja kesäiseltä!





Tässä vielä pari kuvaa viikonlopulta, laitan enemmän kuvia Italian-blogin puolelle. Firenzestä tuli otettua varmaan 500 kuvaa :D


At the Sottomarina beach


Firenze <3

Firenze <3



Kommentit