This is not our farewell

Se on sitte loma ohi ja paluu arkeen! Ihanaa oli käväistä talvisessa Suomessa, mutta on se myös ihanaa matkustaa takaisin vähän lämpimämpään Italiaan. ;) Olen tällä hetkellä Münchenin lentokentällä odottamassa jatkolentoa Venetsiaan, mistä matkustan sitten bussilla Padovaan. Ja perille päästyäni heti eikun vaa lapsia hoitamaan. :O Ikävähän niitä pikku pirpanoita on, mutta kun ottaa huomioon sen, että jouduin heräämään neljältä tänä aamuna ja siitä lähtien ollut liikkeellä niin toivon vaan että mun pikku tytöt eivät olisi tänään kauheen villillä päällä. :D Ei babysitteri nyt jaksa riehua, sorry! :D

Eilen sanoin haikeat jäähyväiset mun perheelle Kuopion lentokentällä, mistä lensin sitten Helsinkiin. Ihanaa oli nähdä läheisiä pitkästä aikaa, varsinkin kun tietää, ettei ihan heti ole Suomeen tulossa takaisin. Koko loma kotona tuntui oikeesti vaan lomalta, ei semmoselta kotiinpaluulta, vaan oli semmonen lomafiilis, että täällä nyt käväsen mutta kohta pitää lähteä pois. En osaa oikein selittää järkevästi sitä fiilistä. :D Vaikka haikeelta tuntui erota perheestä niin samalla odotin jo innolla takaisin Padovaan matkustamista. Rakastan mun perhettä ja kotimaata, mutta nyt mulla on täällä Italiassa vielä juttu kesken. ;) Mä elän nyt mun unelmaa ja aijon nauttia täysin siemauksin joka hetkestä!

Koneen lähtöön on vielä vähän yli tunti aikaa, mutta taidan sulkea nyt koneen ja raahustaa johonkin kahvilaan ostamaan sikakalliin evässämpylän, maha kurnii jo. :D Haluan toivottaa kaikille lukijoille ihanaa vuotta 2013, pitäkää unelmistanne kiinni! :)

Nyt hihnalle laukku
ja viimeinen kuppi naamaan

Kohta pilvien päältä
voin muistaa tämän maan

Ei mulla oo tarkkaa suuntaa
mä menen minne sattuma johtaa

Mulla on mukana kuvat
mutta katseet eivät kohtaa

Isä olen täällä maailman toisella puolen, 
ja laulan pappadaduda pa duda dapa

Äiti älä pelkää kyllä pidän itsestä huolen, 
ja laulan pappadaduda pa duda dapa

Mä oon kujia kulkenut
jäljessä lapsien parvet

Niiden silmissä iloa
ja kovan elämän arvet

Sydän huutamaan jää joka hetkeen
mutta tartun niihin muistoissa

Vaikkei tavattais koskaan
kaikki kulkee mun matkassa

(Song "Maailman toisella puolen" by Haloo Helsinki)


Tällaista maisemaa täältä Münchenistä 

Kommentit